Pentru a lansa comenzi este necesar sa va inregistrati (adica sa va faceti un cont de client), folosind date de identificare valide. Magazinul foloseste un cos de cumparaturi "virtual", in care dumneavoastra adaugati produse folosind butonul CUMPARA sau ADAUGA IN COS. Acest buton il puteti gasi in dreapta fiecarui produs, la lista de produse sau la pagina cu detaliile despre produs.
Indiferent de modul de transmitere a comenzii (pe site, prin e-mail, telefonic, prin alta metoda) acceptarea acestei comenzi, deci incheierea acordului de vointa si a contractului de vanzare cumparare se face in momentul semnarii de catre client a facturii fiscale ce insoteste produsul. Factura fiscala tine loc de contract de vanzare-cumparare. Lansarea comenzii, e-mail-ul automat care se transmite dupa primirea comenzii si discutiile telefonice, prin e-mail si prin orice alte metode, cu personalul S.C. SomProduct S.R.L., nu constituie acceptari ferme ale comenzii si deci nu semnifica incheierea contractului la distanta.
Pentru comenzi telefonice sunati la oricare din numerele de telefon de mai jos si unul dintre consultantii nostri de vanzari va va prelua comanda :
Mobil: 0723 039 004
PRELUARI COMENZI: Luni - Duminica, de la 08:00 la 22:00 (pentru comenzi primite telefonic sau prin Live Support) si NON-STOP pentru comenzi lansate pe site si prin e-mail.
PROCESARI COMENZI (confirmari de stoc, informatii tehnice, etc): Luni - Vineri, de la 09:00 la 17:00
SERVICE (primire/ridicare produse din service, informatii telefonice sau prin e-mail): Luni - Vineri, de la 09:00 la 17:00
PROGRAM LIVRARI:
1.SEDIU: Luni - Vineri, de la 09:00 la 19:00 si Sambata de la 10:00 la 16:00
Livrarile se fac in termen de 24 - 48 ore, de la data confirmarii comenzii si stocului de catre consultantii de vanzari in urma unei comenzi.
Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale.
Certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, fie sunt emise de catre SomProduct Romania.
In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
In cazul certificatelor de garantie emise de SomProduct Romania, va oferim serviciul "Pick-up & Return" care presupune preluarea si livrarea produselor in conditii de gratuitate.
Conform legii, produsele ce au insumate interventii de peste 10% din perioada de garantie sau care la o singura interventie depasesc acesta perioada, se inlocuiesc cu produse noi, identice sau se returneaza clientului contravaloarea produsului.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 24 ore de la receptia marfii pe adresa sesizari@lumeasomnului.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Inainte de utilizarea produselor noastre va rugam sa CITITI CU ATENTIE Certificatele de Garantie si Certificatele de Calitate ale produselor comandate.
Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:
- Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SomProduct Romania.
- Produse sau colete ce prezinta deteriorari
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
- Produse ce v-au fost livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de SomProduct Romania.
- Produse defecte in perioada de garantie
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate in Centrul de Service daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie SomProduct Romania.
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate intr-un centru de service al producatorului daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie din partea producatorului.
NOTA
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
*** Pentru produsele efectuate la comanda (dimensiuni atipice) nu se poate solicita returul .