Saltele Lumea somnului

Informatii si comenzi telefonice la
0723039004
Program: Luni - Duminica 8-22
Au mai ramas:
9 ore si 27 de minute

pana la apusul soarelui.

Cum cumpar?

Achizitionarea de produse de pe www.LumeaSomnului.ro?



Comanda pe site

Aceasta este metoda recomandata pentru a comanda produse deoarece:
  • Produsul este identificat clar si orice erori sunt evitate;
  • Ora la care lansati comanda este certa si ne va permite sa ne respectam promisiunea de a va livra produsele in maxim 48 de ore la domiciliu;
  • Aveti acces permanent la stadiul comenzii Dumneavoastra si la comentariile pe care consultantii nostii de vanzari le adauga acestei comenzi.

Pentru a lansa comenzi este necesar sa va inregistrati (adica sa va faceti un cont de client), folosind date de identificare valide. Magazinul foloseste un cos de cumparaturi "virtual", in care dumneavoastra adaugati produse folosind butonul CUMPARA sau ADAUGA IN COS. Acest buton il puteti gasi in dreapta fiecarui produs, la lista de produse sau la pagina cu detaliile despre produs.

Indiferent de modul de transmitere a comenzii (pe site, prin e-mail, telefonic, prin alta metoda) acceptarea acestei comenzi, deci incheierea acordului de vointa si a contractului de vanzare cumparare se face in momentul semnarii de catre client a facturii fiscale ce insoteste produsul. Factura fiscala tine loc de contract de vanzare-cumparare. Lansarea comenzii, e-mail-ul automat care se transmite dupa primirea comenzii si discutiile telefonice, prin e-mail si prin orice alte metode, cu personalul S.C. SomProduct S.R.L., nu constituie acceptari ferme ale comenzii si deci nu semnifica incheierea contractului la distanta.


Comanda telefonica

Pentru comenzi telefonice sunati la oricare din numerele de telefon de mai jos si unul dintre consultantii nostri de vanzari va va prelua comanda :

Mobil: 0723 039 004

PRELUARI COMENZI: Luni - Duminica, de la 08:00 la 22:00 (pentru comenzi primite telefonic sau prin Live Support) si NON-STOP pentru comenzi lansate pe site si prin e-mail.

PROCESARI COMENZI (confirmari de stoc, informatii tehnice, etc): Luni - Vineri, de la 09:00 la 17:00

SERVICE (primire/ridicare produse din service, informatii telefonice sau prin e-mail): Luni - Vineri, de la 09:00 la 17:00

PROGRAM LIVRARI:

1.SEDIU: Luni - Vineri, de la 09:00 la 19:00 si Sambata de la 10:00 la 16:00

Livrarile se fac in termen de 24 - 48 ore, de la data confirmarii comenzii si stocului de catre consultantii de vanzari in urma unei comenzi.


Plata produselor

Va oferim mai multe modalitati de plata:
  • Plata prin ordin de plata in contul nostru;
  • Plata cu numerar prin depunere in contul nostru bancar
  • Plata cu numerar la primirea coletului prin curier rapid

Livrarea produselor - Costuri

Transportul pentru Bucuresti si Ilfov este oferit la doar 29.99 RON ! Produsele comandate se livreaza in toata tara, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dvs. la efectuarea comenzii. Produsele comandate se livreaza intre 24 si 48 de ore din momentul confirmarii comenzii ! Produsele se afla in ambalajul original, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare. In cazul in care adresa de destinatie se afla in afara razei de acoperire Fan Courier, se va percepe o taxa de kilometri suplimentari in valoare de 0,8 Ron*/km. *Valorile includ TVA.

Documente (facturi, chitante, garantii)

Documentele legale va sunt predate/trimise intotdeauna in original odata cu comanda. Va rugam sa verificati comenzile si sa sesizati in scris orice lipsa a unui document in momentul primirii. Conform Codului Fiscal art 155 alineatul (6), semnarea si stampilarea facturilor in original nu sunt obligatorii.

Stocuri


Garantia produselor

Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale.

Certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, fie sunt emise de catre SomProduct Romania.

In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

In cazul certificatelor de garantie emise de SomProduct Romania, va oferim serviciul "Pick-up & Return" care presupune preluarea si livrarea produselor in conditii de gratuitate.

Conform legii, produsele ce au insumate interventii de peste 10% din perioada de garantie sau care la o singura interventie depasesc acesta perioada, se inlocuiesc cu produse noi, identice sau se returneaza clientului contravaloarea produsului.

Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 24 ore de la receptia marfii pe adresa sesizari@lumeasomnului.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Inainte de utilizarea produselor noastre va rugam sa CITITI CU ATENTIE Certificatele de Garantie si Certificatele de Calitate ale produselor comandate.


Returul Produselor

Conform legislatiei din Romania puteti sa returnati produsele cumparate de pe LumeaSomnului.ro in termen de 10 zile de la cumpararea lor.

Legislatia in vigoare se aplica persoanelor fizice.

Asadar, dumneavoastra, consumatorul, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina dumneavoastra,a consumatorului, sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Cu alte cuvinte, daca doriti sa renuntati la un produs trebuie sa ne trimiteti o instiintare prin email sau fax prin care renuntati la produs.

Renuntarea un produs se poate face doar daca ati achizitionat produsul prin curier.

Produsul returnat nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme de utilizare, sa fie returnat in ambalajul sau original cu toate accesoriile si etichetele intacte si sa aiba asupra sa toate documentele insotitoare cu care a fost expediat de LumeaSomnului.ro.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de 30 de zile de la retur.

Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat sau, in cazul in care este intr-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.

Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in :

Ordonanta nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta.

Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate pe LumeaSomnului.ro.

 

Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:

- Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SomProduct Romania.

- Produse sau colete ce prezinta deteriorari

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

- Produse ce v-au fost livrate gresit

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de SomProduct Romania.

- Produse defecte in perioada de garantie

Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate in Centrul de Service daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie SomProduct Romania.

Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate intr-un centru de service al producatorului daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie din partea producatorului.

NOTA

In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

*** Pentru produsele efectuate la comanda (dimensiuni atipice) nu se poate solicita returul .


Accept comunicari comerciale

Prin inscrierea pe site sau lansarea unei comenzi catre http://www.lumeasomnului.ro/, imi declar in mod expres acordul prinvind primirea de comunicari comerciale sub forma de newsletter si/sau stiri, prin orice mojloc de comunicare, de la S.C. SomProduct S.R.L. Puteti oricand solicita sa nu mai primiti nici o comunicare comerciala prin dezabonare pe site, prin formularul de contact sau prin telefon/fax.